الهیه

سمساری در الهیه

درباره ی آنلاین سمساری

سمساری خوشقدم از بزرگترین سمساری های آنلاین تهران است که از مشاوره گرفته تا فروش لوازمتان همه را با هم پاسخگو بوده و جا برای هیچگونه پرسشی برای شما نمی گذارد تنها شما کافیست وارد سایت ما شوید و بعد از مشورت با کارشناسان ما سفارش خود را ثبت کنید تا به آن رسیدگی کنیم و در سریع ترین زمان ممکن آن را پاسخ دهیم.

ما در سمساری خوشقدم تنها به فکر جلب رضایت مشتری هستیم.

این روزها مردم به دلیل مشکلات اقتصادی لوازم خود را دور نمی اندازند و آن ها را به صورت دست دوم به سمساری ها یا دیگران به صورت مستقیم می فروشند از این رو امروزه تعداد سمساری ها در سطح شهر زیاد شده مخصوصا در مناطق پایین شهر و بیشتر آن ها مغازه های کوچکی هستند که لوازم را به کم ترین قیمت و ارزش واقعی آن خریداری می کنند و با اندکی تغییرات ریز به گران ترین قیمت ممکن همان جنس را به دیگران می فروشند.

به همین خاطر به هر جایی نمی شود برای خرید یا فروش لوازم دست دوم اعتماد کرد و دیگر مشکل این مغازه ها عدم دسترسی آسان به آنهاست چون خیلی از روزها بسته اند یا در جاهایی قرار دارند که امکان دسترسی به آنها با خودرو امکان پذیر نیست ازاین رو برای فروش یا خریداری لوازم بزرگ مانند یخچال و اجاق دچار مشکل خواهید شد.

سمساری خوشقدم از تنها سمساری های تهران است، که دارای دفتر در سرتاسر تهران است و همچین دارای خدمات آنلاین آن هم در این شرایط بد می باشد و تنها کافیست تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما سفارش شما را پیگیری کنند و بعد از بررسی آن و قیمت گذاری با پرداخت مبلغ کالا در محل آن را از شما خریداری کنند.

کم پیدا می شود که سمساری علاوه بر قیمت مناسب خدمات آنلاین هم ارائه دهد ولی ما هر سمساری نیستیم و می توانید با اطمینان خاطر به ما، سفارشتان را ثبت کنید تا کارشناسان ما بعد از بررسی لوازم مورد نظر آن را قیمت گذاری و مبلغ آن را پرداخت کنند.

شاید فکر کنید که زمان رسیدگی به سفارش شما به صورت آنلاین طول خواهد کشید و از آن صرف نظر کنید ولی زمان پاسخگویی ما به شما حداکثر 1 ساعت می باشد که به علاوه زمان کارشناسی و خرید ان از شما فقط 3 ساعت زمان شما را می گیرد که این خود یکی دیگر از نقاط قوت ماست که حتما رضایت شما را جلب می کند.

الهیه کجاست ؟

الهیه یکی از محله های شمال شهر تهران و منطقه شمیران است، الهیه از شمال تا تجریش، از غرب تا خیابان ولیعصر و اتوبان مدرس، از جنوب تا پل صدر و از شرق تا خیابان شریعتی وسعت پیدا می کند الهیه در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات واقع شده است، ساختمان های دیپلماتیک زیادی که محل اقامت اتباع خارجی است در این منطقه وجود دارد، محله الهیه جزو مرفه نشین ترین مناطق تهران محسوب میشود.

اراضی الهیه که نام قدیمی آن خورآذین بوده است در گذشته ای نه چندان دور متعلق به محترم الدوله، همسر امین الدوله، بوده است، در سال ۱۲۸۶ق میرزا جعفر حکیم الهی در سه نوبت شش قطعه از زمین های خلا زیر یا خورآذین را از وراث میرزا حسین تجریشی و ملامحمدعلی تجریشی خریداری می کند، بعدها این اراضی به مناسبت همین تملک الهیه نامیده می شود،منطقه الهیه در سابق خلازیر یا خورآذین نام داشته و ده مستقلی نبوده، بلکه جزئی از زرگنده شمرده می شده است.

در زمان ناصرالدین شاه یک کارخانه کبریت سازی در این محله دایر بوده که با کوشش‌های میرزاعلی خان امین الدوله، صدراعظم عصر قاجار ایجاد شده بود.

در این منطقه ۳ باغ واقع شده است: باغ شرکت نفت، باغ سفارت آلمان و باغ سفارت ترکیه. باغ شرکت نفت متعلق به میرزا محمد امین دفتر، مستوفی خمسه بود، او در آنجا باغ پرورش گل احداث کرده بود که پس از مرگش به همسرش فاطمه خانم دختر آصف الدوله، والی خراسان رسید، وی هم آنجا را به شرکت نفت ایران و انگلیس فروخت.

الهیه مثل بیشتر محله‌های گران تهران دسترسی خوبی داره، خط 1 مترو توی شریعتی ایستگاه داره، بی آر تی تجریش- راه آهن هم نزدیکه، ضمن اینکه اتوبوس و تاکسی‌های زیادی هم وجود داره، نکته‌ی قابل توجه، نزدیکی محله‌ی الهیه به اتوبان آیت الله مدرس و اتوبان صدره که دسترسی الهیه به سایر مناطق شهر رو آسون کرده.

آنلاین سمساری در الهیه

می توان گفت سمساری در الهیه پیدا می شود ولی آیا 24 ساعت باز است خیر و فکر نکنم که برای فروش لوازم خود ارزش داشته باشد تا در ترافیک بمانید ان هم در این شرایط بد پس ما به شما سمساری خوشقدم را پیشنهاد می کنیم چرا که دارای پشتیباین تلفنی وانلاین بوده و صفر تا صد سفارشات خود را می توانید بدون حضور در سمساری انجام دهید.

ما با سابقه کاری درخشان در سمساری خریدار لوازم اداری خریدار لوازم آرایشگاهی و خریدار لوازم آشپزخانه و مهم تر از همه خریدار لوازم برقی شما هستیم و فکر نکنم سمساری در تهران موجود باشد که به اندازه ما خریدار لوازم برقی شما باشد ان هم با بالاترین قیمت پس نگران تلویزیون، سولاردام، اجاق، فر و دیگر لوازم از این قبیل نباشید چرا که ما تمام انها را با بالاترین قیمت از شما خریداریم.

راهنما :

روش اول:
به صفحه اصلی سایت ما مراجعه کنید بعد از زدن بر روی گزینه ثبت آنلاین درخواست و یا درخواست خرید کالا و تکمیل فرم آن ارسال کنید تا کارشناسان ما بعد از بررسی آن با شما ارتباط برقرار کنند و کالای شما را با بهترین قیمت در محل خریداری کنند.

روش دوم:
بر روی تماس با ما در سایت کلیک کنید و بعد از برقراری ارتباط با کارشناسان ما سفارش خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا کارشناسان ما به آدرسی که فرمودین جهت بررسی کالا فرستاده شوند.

همان طور که دیدید شما فقط کافیست در خانه بنشینید و با چهارتا کلیک ساده کالای خود را با بهترین قیمت بفروشی به همین دلیل است که سمساری خوشقدم سریع ترین زمان پاسخگویی را دارد از سمساری در شهرک غرب گرفته تا سمساری در نیاوران همه را پوشش می دهد.

جهت هماهنگی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

تماس با مدیریت
دفتر مرکزی
دفتر شمال تهران
دفتر شرق تهران
دفتر غرب تهران